Widget Recent Post No.

Τοποθέτηση μελισσιών δίπλα σε ηλεκτρική κεραία & χορήγηση δωρεάν ηλεκτρικού φράχτη | Ερωτήση



~Ερωτήσεις - Απαντήσεις μελισσοκόμων~
Καλησπέρα, είμαι νέος μελισσοκόμος και έχω δύο ερωτήματα για εσάς.  Το πρώτο έχει να κάνει να κάνει με την τοποθεσία του χώρου που έχω επιλέξει να τοποθετήσω φέτος τα μελίσσια μου. Πληρεί όλες τις προϋποθέσεις, αλλά δυστυχώς στα 200 περίπου μέτρα από τον χώρο, υπάρχει κεραία για τους τηλεοπτικούς σταθμούς. Γνωρίζετε αν υπάρχει κάποιο πρόβλημα;
Το δεύτερο αφορά μια παλαιότερη ανάρτηση σας, σχετικά με την χορήγηση δωρεάν ηλεκτροφόρων φρακτών, γνωρίζετε κάτι περισσότερο; π.χ. πότε θα ξεκινήσει;

Απάντηση...
Καλησπέρα φίλε μου. Το γεγονός οτι έχεις κοντά στα μελίσσια σου κεραία τηλεοπτικού σταθμού δεν νομίζω οτι μπορεί να τα επηρεάσει σε βαθμό που να μπορείς να διαπιστώσεις ο ίδιος προβλήματα. Πολλοί μελισσοκόμοι τοποθετούν μελίσσια κοντά σε κεραίες τηλεοπτικών σταθμών, προσωπικά έχω εμπειρία από μελίσσια που ήταν τοποθετημένα ακριβώς δίπλα από πυλώνα της ΔΕΗ και δεν υπήρχε κανένα απολύτως πρόβλημα. Όσοι μελισσοκόμοι είχαν μελίσσια δίπλα απο κεραία τηλεφωνικής επικοινωνίας - θυμάμαι χαρακτηριστικά μια της vodafone - δεν αντιμετώπισαν πρόβλημα και η ανάπτυξη ήταν μια χαρά - σύμφωνα πάντα με την εμπειρία και τις παρατηρήσεις των ίδιων των μελισσοκόμων. 


Εσένα τα μελίσσια δεν είναι ακριβώς δίπλα, είναι 200 μέτρα άρα για εμένα δεν έχεις πρόβλημα. Το σήμα που εκπέμπει η κεραία φυσικά ενοχλέι τις μέλισσες - αλλά μόνο αν είναι κοντά. Ακόμη και τότε όμως το σύστημα πλοήγησης/gps των μελισσών είναι τόσο ισχυρό, που δεν μπορεί να παρεμβάλει τίποτα για να το διαλύσει. Η μέλισσα δεν είναι ένα απλό έντομο αλλά ένας μικρός υπεροργανισμός με τρομερές δυνατότητες. Στην πτήση λαμβάνει πολλές πληροφορίες όπως η γωνία της γής με τον ήλιο η απομνημόνευση ενός μελισσοκομικού χάρτη με ανθοφορίε ςγ

Όσον αφορά την επιστημονική τεκμηρίωση είχα διαβάσει πρόσφατα μια έρευνα. Επειδή με τις κεραίες τηλεφωνικής επικοινωνίας δεν μπορούσαν να δούν "εμφανή" απώλειες στο πλυθησμό δοκίμασαν τοποθετώντας κινητά με υψηλή ακτινοβολία μέσα στη κυψέλη. Σε μερικές κυψέλες έβαλαν 1 κινητό και σε άλλες 2 ή 3 αν θυμάμαι καλά. Οι απώλειες των συλλεκτριών αυξανόταν επικίνδυνα όπου υπήρχαν πολλά κινητά. Σύμφωνα με τους επιστήμονες οι μέλισσες λόγω της ακτινοβολίας πάθαιναν ζημιά στο σύστημα πλοήγης και δεν μπορούσαν να ξανα επιστρέψουν. Ωστόσο δεν είναι το ίδιο να έχεις  ακτινοβολία μέσα στη κυψέλη και 200 μέτρα μακριά.

Αυτά για τις ηλεκτρικές κεραίες. Όσον αφορά την χορήγηση ηλεκτρικών φραχτών είναι ενεργό το μέτρο για όλους τους μελισσοκόμους. Εγώ δυστυχώς προς το παρόν δεν έχω να σας πω πολλά. Σύντομα θα έρθω με επικοινωνία με τον ΑΡΚΤΟΥΡΟ να μάθουμε όσα χρειαζόμαστε. Επειδή μου ήρθε μήνυμα στο blog απο άνθρωπο που ίσως ξέρει περισσότερα μπορείτε να επικοινωνήσετε:

***Πρόγραμμα Δωρεάν Χρηματοδότησης Ηλεκτρικής Περίφραξης για Μελισσοκόμους, Κτηνοτρόφους, Γεωργούς. Μελισσοκόμους 100% Επιδότηση ***
Περισσότερες πληροφορίες Ippos-Shop
Τηλ. 2651003618 ή 6974227096
Υπεύθυνος : Λάμπρος Κασκάνης

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια