Widget Recent Post No.

Δυστυχώς τα νέα απο τα μελίσσια μας δεν είναι καθόλου καλά... Σήμερα 10 Δεκεμβρίου



Γράφει μελισσοκόμος απο το Αγρίνιο...
Φίλες και φίλοι προηγήθηκε σήμερα επιθεώρηση στα μελίσσια μας, και τα νέα δυστυχώς δεν είναι καθόλου καλά. Είμαι πολύ λυπημένος, διότι βρήκα πολλές μέλισσες νεκρές και μερικά μελίσσια με αρκετά μειωμένο το πλυθησμό τους. Απο όσο ακούω και απο άλλους συναδέλφους φέτος υπάρχουν πολλά προβλήματα. Λίγο η έντονη κακοκαιρία με τις πολλές πλυμμήρες εδώ στο αγρίνιο, λίγο οι σφήκες που μέχρι πριν λίγο καιρό χόρευαν μέσα στις κυψέλες, λίγο η βαρρόα και η νοζεμίαση μαζί έκαναν τα μελίσσια να γονατίσουν κυριολεκτικά. Φέτος είναι πολύ δύσκολη χρονιά τελικά.

Μου κάνει εντύπωση ότι ενώ μερικά μελίσσια έχασαν πολύ πλυθησμό, μερικά άλλα τα πήγαν εξαιρετικά καλά, και κρατούν ακόμα τη δυναμή τους μέσα στο Χειμώνα. Σε γενικές γραμμές δεν είδα καλά πράγματα, και ίσως να φτάει αυτή η ύπουλη η νοζεμίαση, για την απώλεια ορισμένων μελισσιών. Έκανα πρόληψη κατά της ασθένειας όμως όπως φαίνετε δεν είχε το αποτέλεσμα που περίμενα. Η βαρρόα παρότι έκανα βιολογική καταπολέμηση καλά κρατεί σε ένα απο τα μελισσοκομεία μου, και μέσα στις επόμενες ημέρες θα γίνει καταπολέμηση.

Τα μελίσσια απο γόνους πλέον έχουν ξεγονιάσει τελείως, απο τροφές είναι πάρα πολύ καλά, απο θέμα πλυθησμού όμως σε ορισμένα έχουμε πρόβλημα, και γι αυτό σήμερα όλα αυτά τα μελίσσια ενισχύθηκαν με μόνωση, δεξιά και αριστερά. Ελπίζω να έχω καλύτερα νέα να σας πω πολύ σύντομα. Μέχρι τώρα όμως ας ελπίζουμε σε κάτι καλύτερο...

Δημοσίευση σχολίου

3 Σχόλια

  1. Ακριβως το ιδιο πραγμα που συνεβη στον φιλο απο το Αγρινιο το εχω και γω σε απολυτη αντιγραφη στην περιοχη της Πρεβεζας. Νομιζω πως η περιγραφη του ειναι δικη μου. Δεν νομιζω να βγαλουμε χειμωνα φετος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ακριβως τα ιδια και Κεντρικη Ελλαδα σε μελισσια που βγηκαν απο Ευβοια.
    Άλλα εχουν κρατηθει στα 8-9 πλαισια, και άλλα εχουν μεινει με 2,
    δεν υπαρχει ενδιαμεσο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και εγώ το ίδιο από Λάρισα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για οποιαδήποτε ερώτηση πάνω στις αναρτήσεις μας , αφήστε ένα σχόλιο και εμείς με χαρά θα σας απαντήσουμε. Ορεινή Μέλισσα! Καλώς Ήρθατε!